رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور سند مالکیت تک‌برگ برای بیش از ۱۰میلیون هکتار از اراضی/توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند/ برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین /تشریح دستاورد‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حوزه تولید محتوای آموزشی

14:14 - 27 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۵۳۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امروز شنبه ۲۷ مرداد ماه اخبار مهم و مختلفی از جمله صدور سند مالکیت تک‌برگ برای بیش از ۱۰میلیون هکتار از اراضی، حل مشکلات آب شرب ۴۷۰ خانوار روستای چاه باغ در قلعه گنج، فوت کودک ۶ ساله بوکانی در پی کودک آزاری نامادری، توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند و... در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اخبار مهمی امروز ۲۷ مرداد ماه اعم از صدور سند مالکیت تک‌برگ برای بیش از ۱۰میلیون هکتار از اراضی، حل مشکلات آب شرب ۴۷۰ خانوار روستای چاه باغ در قلعه گنج، فوت کودک ۶ ساله بوکانی در پی کودک آزاری نامادری، توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند، دادگاه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد، پلمب یک انبار با بیش از ۵ هزار تن برنج و حبوبات در یاسوج، کشف 450 تن عدس خارجی در یکی از انبارهای استان البرز، دستورات قضایی در خصوص دستگیری پدر کودک آزار صادر شد، تصویب آیین نامه استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی، تشریح دستاورد‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حوزه تولید محتوای آموزشی، توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند، پلمب یک انبار با بیش از ۵ هزار تن برنج و حبوبات در یاسوج، جلوگیری از بیکاری ۳۰۰ نفر از کارگران یک واحد صنفی بستنی در شیراز، کشف 450 تن عدس خارجی در یکی از انبارهای استان البرز، دستورات قضایی در خصوص دستگیری پدر کودک آزار صادر شد، تصویب آیین نامه استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی، تشریح دستاورد‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حوزه تولید محتوای آموزشی  در بخش حقوقی و قضایی منتشر شد که در ادامه خبر آنها را می خوانید.

صدور سند مالکیت تک‌برگ برای بیش از ۱۰میلیون هکتار از اراضی

رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه تثبیت ۶۰ درصدی اراضی ملی توسط این اداره کل با همکاری اداره کل منابع طبیعی گامی موثر در دفاع از حقوق دولتی و کاهش زمین خواری است، بیان کرد: برای ۴۰ درصد باقیمانده نیز برنامه‌هایی تدوین شده است که با تعامل با ادارات کل متولی امر زمین و مسکن این امر محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید.

حل مشکلات آب شرب ۴۷۰ خانوار روستای چاه باغ در قلعه گنج

سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: عده‌ای از اهالی منطقه مانع از حفر چاه آب شرب در این منطقه می‌شدند که با میانجی‌گری دادستانی، فرمانداری و شهرداری مشکل حفر چاه آب شرب این منطقه حل شد.

بیشتر بخوانید.

فوت کودک ۶ ساله بوکانی در پی کودک آزاری نامادری

مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از مرگ کودک ۶ ساله بوکانی بدست نامادری خود و تشدید قرار وثیقه متهم خبر داد.

بیشتر بخوانید.

توزیع آهن آلات و اقلام خوراکی کشف شده از انبار‌های احتکار کالا بین مردم زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کشف و پلمب انبار‌های احتکاری مرغ، برنج خارجی، قند، آب معدنی و میلگرد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این انبار‌ها ۵ هزار و ۹۳۶ شاخه میلگرد، هزار و ۱۰۰ کیلوگرم برنج، دو تن قند و ۶۰۰ بطری آّب معدنی کشف شده است.

بیشتر بخوانید.

دادگاه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب قزوین، از برگزاری جلسه رسیدگی به تخلفات 2 کارمند اداره راه و شهرسازی قزوین خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدیت دارد و در این مسیر با همه کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت المال را تضییع کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید.

پلمب یک انبار با بیش از ۵ هزار تن برنج و حبوبات در یاسوج 

دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که دستگاه قضایی در ارتباط با دیگر دستگاه‌های ذیربط نظارت لازم را بر بازار خواهد داشت.

وی با اشاره به بازدید از بازار عمده فروشان یاسوج گفت: برای تنظیم بازار از خود بازاریان کمک گرفته ایم و به عمده فروشان در بازار تذکر داده ایم که کالای اساسی و ضروری مردم در استان را تامین کنند.

بیشتر بخوانید.

جلوگیری از بیکاری ۳۰۰ نفر از کارگران یک واحد صنفی بستنی در شیراز

علی صالحی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشت به دادستانی اعلام کرده اند که مشکلات بهداشتی مربوط به یک واحد صنفی بستنی در شیراز رفع شده است، دستور بازگشایی این واحد صنفی صادرشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به اینکه پرونده تخلف این واحد صنفی در دست بررسی است، تاکید کرد: بازگشایی این واحد صنفی نافی مشکلات و پرونده قبلی آن نیست و در حال حاضر پرونده تخلف این واحد صنفی در دادسرای شیراز در دست بررسی است.
 
بیشتر بخوانید.
 
بازدید دادستان مرکز استان مازندران از معادن شن و ماسه در جاده هراز
 
 سید یونس حسینی عالمی در بازدید از معادن شن و ماسه در جاده هراز گفت: در بازدید میدانی صورت گرفته شاهد این بودیم که برخی از شرکت‌های شن و ماسه برداشت غیر مجاز در خارج از محدوده داشته‌اند که این امر نیز از دید دادستانی خارج نبوده و دادستانی به خوبی آن را رصد کرده و برخورد قانونی نیز خواهد داشت.
 
بیشتر بخوانید.

کشف 450 تن عدس خارجی در یکی از انبارهای استان البرز

 علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف 450 تن عدس خارجی در یکی از انبارهای شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

بیشتر بخوانید.

دستورات قضایی در خصوص دستگیری پدر کودک آزار صادر شد

زارع زاده اظهار کرد: پیرو انتشار خبر کودک آزاری در فضای مجازی در شهرستان مرند دستورات قضایی در خصوص دستگیری مرتکب صادر شد.
رییس دادگستری شهرستان مرند ادامه داد: با تلاش‌های مستمر مامورین نیروی انتظامی طفل مورد آزار قرار گرفته از خانه یکی از اقوام متهم کشف و دستور انتقال آن به اورژانس اجتماعی صادر گردید.

بیشتر بخوانید.

تصویب آیین نامه استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی

محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با پیگیری‌هایی که صورت گرفته ۲ هزار و ۳۳۳ مورد بازدید قضات را از زندان‌ها داشتیم که از نزدیک در جریان مشکلات قضایی زندان‌ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید.

تشریح دستاورد‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حوزه تولید محتوای آموزشی

جهل به قانون رافع مسئولیت نیست؛ این در حالی است که آموزش به نسبت سهم خود می‌تواند در کاهش وقوع جرایم موثر باشد؛ پر بیراه نگفته‌ایم اگر مدعی شویم کسی که توجیه می‌شود و آموزش‌های لازم به او داده می‌شود نسبت به کسی که توجیه نمی‌شود کمتر در معرض ارتکاب جرایم قرار دارد.

بیشتر بخوانید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *